Återförsäljare / ÅF

Vill ni bli återförsäljare av bokningssystem? Då har ni hittat rätt!

Kom igång direkt med vår kontrollpanel för återförsäljare, det kostar inget extra och ni får snabbt en överblick över era kunder och vilka abonnemang de har. Som återförsäljare köper ni och förnyar abonnemangen åt era kunder. Ni sätter vilka priser ni vill i er marknadsföring och hemsida och fakturerar era kunder via ert bolag utanför Boka365.

Priserna för våra abonnemang för er som ÅF är samma för alla kunder, oavsett om de själva registrerar ett konto hos oss eller om ni registrerar en kund och kopplar den till ert ÅF-konto.

Kunder som är kopplade till ert ÅF-konto kan inte själva förnya abonnemanget utan det behöver ske av er som ÅF.

Exempel för webbyråer

Ni driver en webbyrå som designar hemsidor och bygger e-handelslösningar för era kunder och ni är på jakt efter ett bokningssystem eftersom några av kunderna har önskat det av er. Då börjar ni Googla och hittar såklart Boka365.

Vårt enda krav är att ni behöver ha ett registrerat bolag, antingen enskild firma, handelsbolag eller aktiebolag och godkänner våra allmänna villkor för återförsäljare. Det går även bra att ha ett UF-företag.

Prisexempel

Om ett abonnemang hos oss kostar 300 kr per månad så kan ni sätta vilket pris ni vill utåt till era kunder via ert bolag, på er hemsida, i marknadsföring med mera. Ni kanske vill sälja abonnemang för 800 kr per månad. Era kunder betalar då 800 kr per månad till er och ni betalar 300 kr per månad till oss.

Så här kommer ni igång som återförsäljare:

  1. Kontakta vår support för att få åtkomst till ett ÅF-konto som vi kallar det.
  2. Godkänn våra allmänna villkor för återförsäljare
  3. Nu är ni redo att börja ta emot kunder och beställa abonnemang.

Om ni vill bli återförsäljare måste ni kontakta supporten så hjälper vi er att komma igång med ett konto med åtkomst till ÅF-panelen.

Välkommen!

Med vänliga hälsningar
Boka365 teamet